maanantai 27. toukokuuta 2019

Sanoma 23.5.2019

Monet seulotaan, sulatetaan ja puhdistetaan, mutta jumalattomat harjoittavat edelleen jumalattomuutta, eikä yksikään jumalaton käsitä tätä. Mutta viisaat sen käsittävät. (Dan. 12:10)

Hänellä on kädessään viskain, ja hän puhdistaa puimatantereensa. (Matt. 3:12)

Jos kuljet tulen läpi, et kärvenny eikä liekki sinua polta. (Jes. 43:2)

Rukouksessa saatu sanoma 23.5.2019

Olin päivällä lyhyessä rukoushetkessä auton ratissa. Toin Herran eteen määrättyjä seurakuntia ja pyysin Jumalalta apua niille. Seurakunnat olivat vapaiden suuntien seurakuntia.

Yhtäkkiä koin, miten sisäiseen maailmaani tuli sanoma ja määrätynlainen välähdys tilanteesta, joka tulee tapahtumaan Suomen Siionissa.

Seurakunnat kaikki tullaan viemään tuleen, koetuksen ahjoon. Jokainen seurakunnan jäsen joutuu sinne. Tuo ahjo polttaa ja kuluttaa seurakuntia niin, että suuri joukko jää pois, eikä kestä tuossa ahjossa. He ikään kuin jäävät tuleen eivätkä tule sieltä voittajina ulos.

Jäljellejääneiden joukosta tuli se sana mieleeni, että "tämä on jäännös." Tulen läpi selvinneitä oli vähän. Monet eivät kestäneet koetusta.

Itselleni tuli Jumalan pelko tämän jälkeen. Anoin armoa itselleni, että minä, joka muille saarnaan, en joutuisi hylätyksi. Niin että Jumala armahtaisi minua, että kestäisin tuon tulen läpi voittajana.

En osaa sanoa, mitä kaikkea tämä sanoma käytännössä tarkoittaa, enkä lähde sitä selittämään. Tiedän vain, että nyt on aika tehdä parannus. Nyt on aika laskea kustannukset oikein ja alkaa rakentaa kalliolle. Nyt on aika lopettaa puolivillaisuus ja maailman kanssa veljeilevä kompromissikristillisyys. On löydettävä Jeesus uudestaan rukouskammioissa ja Raamatun sanan kautta henkilökohtaisesti. On tehtävä parannus salasynneistä, niistä pienistä ketuista, jotka hyvinvoinnin ja aistillisen viihdemaailman kautta liian monia kristittyjä hallitsee. On aika syvästi perustaa koko elämä vain Jeesuksen Kristuksen ja Hänen Sanansa varaan. Voi koittaa pian aika, jolloin kaikki elämämme tukipilarit sekä inhimilliset avut otetaan pois. Kun tulvat tulevat, uskon elämämme perustus tulee olla kunnossa.

Me rukoilemme herätystä. Olemmeko valmiit maksamaan siitä sen hinnan, mitä Apostolien teoissa siitä maksettiin?

Koettele tämä kaikki Jumalasi edessä ja pidä se mikä hyvää on.

10 kommenttia:

  1. Hei! Vakava sanoma, jonka jokaisen meistä Herran omista, tulisi myös omalla kohdalla ottaa vakavasti tutkisteltavaksi. Nyt, ennen kuin on liian myöhäistä.
    Hengessäni koen ihan samaa Jumalan edessä.

    VastaaPoista
  2. Sanoma on ajankohtainen, tämä aika on uneliaisuuden aikaa, niinkuin opetuslapset getsemanen puutarhassa eivät jaksaneet valvoa, sanoi Jeesus heille: "valvokaa ja rukoilkaa"...ei jakseta odottaa Jeesuksen paluuta, kysellään miksi hänen tulo viipyy, maailma on mennyt jo äärimmilleen pahuuteen, en tarkoita yksin sotia, vaan ihmiskunta on kääntänyt selkänsä täysin Jumalasta, on laittomuus vallannut ihmiset, samaan aikaan on myös herätystä, raamatun kysyntä on lisääntynyt muualla maailmassa, ja sitä käännetään eri kielille, juutalaiset palaavat omaan maahansa, merkit on nähtävillä, mutta niistä ei puhuta seurakunnissa, "...hetkenä jona ette luule, ihmisen poika tulee" tunnustanettä itse myös olen ollut tuossa samassa uneliaisuuden hengessä, ruokous jää ja jää aina vain päivä toisensa jälkeen,samoin Raamatun luku, koenjopa sitäkin että en taida olla enää uskossakaan, kun en tunne hengen yhteyttä, Jumala on kyllä vastannut huokauksiini, ja haluni on viettää rukous hetkiä päivittäin, mutta se ei ole mahdollista ainakaan kotona,.Olen kerran saanut kokea valtavan näyn, ja sanomia, mutta siitä on kauan, myös unessa juuri nuo pienet ketut.Muistatko rukouksin minua ja äitiäni, hän on vuoteen oma sairauksien kanssa, eikä elä kovin kauan enää-kiitos !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei

      Kiitos! Muistan heti rukouksin.

      Siunausta ja voimia!

      Timo

      Poista
  3. Tulee mieleeni nyt antaa kommenttia kirjoituksistasi ja kommenttini ei nyt varsinaisesti liity viimeisimpää tekstiisi mutta noin yleisesti. Monet luulevat nykyisin olevan uudestisyntyneitä, täyttyneet Pyhällä Hengellä ja täysivaltaisia Jumalan Valtakunnan Lapsia siis ns.Jeesuksen omia mutta he eivät koskaan ole menneet ahtaasti portista sisälle vaan ovat edelleen portin ulkopuolella. Mutta usein näillä on jonkinlainen kokemus Pyhästä Hengestä tai jonkinlaisesta henkisestä tai yms. kokemuksesta mutta menty muurin yli ilman Jeesusta Kristusta tai sitten se on se kevytversio Hänestä . Vain yksi näkemys noin..Ja hyvää kesää ja jatkoja blogikirjoittelulle.

    VastaaPoista
  4. Tuo postaus "Mitä on parannus?" ei näy blogissasi,kiitos että rukoilit puolestani ja äitini puolesta, äitini nukkui pois heinäkuussa tänä vuonna, hän luovutti elämänsä Jeesukselle ihan viime hetkillä, koko elämä 84 vuotta tavallaan meni hukkaan,mutta niin oli samanlainen tilanne ryövärilläkin ristillä, ja se riitti kun ryöväri sanoi "Jeesus muista minua kun tulet valtakuntaasi "
    Jeesuksen tulo on hyvin lähellä, david wilkerson ennusti jo v.73 tapahtumia jotka tänä päivänä on toteutuneet, on vain ajan kysymys milloin alkavat joukko rokotukset,jolloin siru laitetaan ihmiseen, on vain ajan kysymys milloin alkaa uskovien vainot, niin silloin tuli koettelee minkalainen kunkin teko on, uskovat on siinä pedon aikakaudessa jonkin aikaa, jolloin usko on koetuksella.Miksi mä en iloitse ja sano halleluja kun Jeesuksen tulo on lähellä, siksi koska pelkään lasteni ja lastenlasten puolesta, pelkään sisarusteni puolesta, jotka ovat ulkopuolella kaikesta hengellisyydestä, jopa ihannoivat sielunvihollista.
    Mitä noihin merkkeihin tulee, olen ahdistunut siitäkin että tänä aikana vihollinen hyökkää lapsiin, lapset ahdistuu aikuisten ilmasto hömpötyksestä ihan hysteeri asteelle,6 ja 5 luokkalaisia tyttöjä rokotetaan muka suojaa monilta syöviltä, mutta mitä rokotus muuta aiheuttaa,lastenlapset tytöt on 12 vuotiaita, 5G teknologia jossa myös on suuri terveysriski, samalla se on isoveli valvoo, kukaan ei ole piilossa, se on iso askel antikristuksen tulemiseen, kaikki Raamatun ennustukset tulee etenemään yhä nopeammin loppua kohti.

    VastaaPoista
  5. Olen aloittanut opetuslapsikoulun käynnin, olen ajatellut että valmistetaanko minua lopun ajan herätykseen, nyt on luettava sanaa paljon, sillä se otetaan meiltä pois, tulee yö jolloin kukaan ei voi tehdä työtä, maailma tulee synkimmilleen, Jumalan sanaa et löydä, siksi jos sitä lukee on p-hengellä mistä ottaa, jos meillä ei olekkaan enää omaa Raamattua.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei. Kiitos viestistä. Itse olen löytänyt seurakuntayhteyden one way seurakunnasta. Suosittelen sydämeni pohjasta one way seurakuntaa. Valtavan raitista ja elävää opetusta. Katso tästä lähin one way seurakuntasi onewayseurakunta.fi. Käy kokouksissa joita sivuilla näkyy. Esim. sunnuntaijuhla ja rukousillat ovat todella hyviä.

      Poista
  6. Niin minä käyn oneway srk.ssa opetuslapseuskoulua joka viikko,ja koin sen että Jumala johdatti minut sinne, tapanilta hyvää opetusta, sitä vahvaa ruokaa, mitä tarvitsenkin, srk.ssa on lämmin ilmapiiri ja hengenyhteys, mikä tarkoittaa myös sitä että srk. puolesta on paljon rukoiltu ja siellä käy ihmisiä rukoilemassa,itselläni on pitkä matka usein käydä, kuuntelen myösyou tubelta tapanin opetuksia.

    VastaaPoista

Kiitos kommentista ja palautteesta! Arvostan sitä suuresti.